středa 5. března 2014

Recenze + návod k aktivaci výzvy: 30ti denní výzva Zahoď kila - STARTÉR



A je tu slibovaná recenze na to, co jsem teď docvičila a to - 30ti denní výzva Zahoď kila - STARTÉR.
Čím jen začít... asi to vezmu úplně od začátku.









30ti denní výzva Zahoď kila - STARTÉR je souhrn instrukcí a cvičení na 30 dní. Na jejich stránkách se o této výzvě dočtete toto: Hecni se a hubni s ONLINE VÝZVOU Zahoď kila. Cílem výzvy je co nejvíce snížit procento tuku a zvýšit tvojí kondici. *jídelníček *tréninkový plán *video tréninky *instruktážní videa *výživové tipy *každý den jeden malý krok ke změně *tréninkové rady *prostor pro osobní poznámky a fotky *hodnocení *hecování každodenním emailem.  Tato výzva je placená, stojí 99,- Kč za celou výzvu na 30 dní.

Jak tedy na to?
Zaregistrujete se na stránkách 30ti denní výzvy, pak si ve výzvách vyberete tu, kterou chcete cvičit a kliknete na koupit. Každá výzva stojí 99,- Kč. Přesměruje vás to na okno k placení. Platí se na účet a je tu možnost platit rovnou online kartou, což považuju za velkou výhodu.
Já platila kartou a tím pádem jsem hned obdržela instrukce a pokyny, jak postupovat dále.

(Obrázky jsou pořízeny z pokročiláku, protože původně recenze nebyla v plánu a tak jsem obrázky nepořizovala. U Zahoď kila - startér to vypadalo ale úplně stejně.)



Máte tedy zaplaceno a dostáváte pokyn vyplnit si vstupní údaje na začátku výzvy. Bude to po vás chtít aktuální fotku (tedy začátek výzvy), váhu, obvody přes pupík, břicho v nejširším místě, boky, stehno.Vaši fotografii vkládat nemusíte, ale je to jen pro vás, abyste viděli rozdíl po odcvičení výzvy.




Nyní máte vstupní údaje zadané a už se můžete těšit na každodenní email v 5:00 ráno s instrukcemi, co a jak cvičit. Instrukce nastiňují cvičební plán toho dne a odkazují se na jejich internetové stránky, podle kterých cvičíte. Cvičební plán můžete nalézt už po půlnoci po přihlášení na vašem profilu s výzvou, to je asi pro nedočkavce, nebo jestli někdo cvičí i ve 3 ráno, tak možná proto. Můj případ to ale zrovna není :-)
Je potřeba být tedy stále připojen k internetu, za to bych dala mínus, protože to nemůžu cvičit třeba na chatě, kde internet nemáme.  Necvičí se každý den, občas míváte volné dny, o tom vás také den předem informuje email.

První den navíc obdržíte teorii ke stravování a k tomu pár názorných příkladů. Víceméně jsem se vším, co se týče výživy souhlasila a bylo to v pořádku.

Ve cvičební den se jedou dvě cvičení:

Trénink 1:
Cvičení zahrnuje 15 minut kardio 1 s audio nahrávkou, rozcvičení, posilování první část + krátké prohřívací kardio 2, posilování druhá část, protažení.

Trénink 2:
Cvičení je vždy na cca 15 minut dle videa celotělo a to zahrnuje jak kardio, tak posilování. Cvičí se dvě série mixu cvičení, mezi každým typem cvičení bývá 30 s pauza.

Ke všemu máte buď obrázky a nebo názorná videa, abyste viděli, jak cviky správně provádět.
Ke cvičení budete potřebovat pouze dvě 0,5 l PET láhve.

Ukázka posilovací části:



Každý den vyplníte, jak jste splnili plán předchozí den, konkrétně na kolik % jste splnili cvičební plán, jídelní plán, pitný režim, relaxace a dostatečný spánek.

Jako velké plus vidím v tom, že výzvu můžete pozastavovat, což využijete například, když jste nemocní, nestíháte a nebo jste jen strašně vyčerpaní z náročného dne (což všechny maminky určitě dobře znají :-) ). Nelze ji pozastavovat ale extrémně dlouho, maximálně asi 1 měsíc. Na druhou stranu trochu nevýhoda je, že když třeba víte, že druhý den máte volno a zapomenete se přihlásit a vyplnit plnění plánu, tak vám to automaticky sebere docházku. Což se mi teda hodněkrát stalo.

Po skončení celé 30ti denní výzvy znovu vyplníte kontrolní údaje - váhu, naměřené obvody a aktuální fotku na konci výzvy. Následující den ještě obdržíte zhodnocení svých výsledků, což představuje zhodnocení vaší docházky a .plnění plánu.

Jak jsem to cvičila konkrétně já?
- Snažila jsem se dodržovat dvě cvičení za den, ale ne vždy se dařilo. Je to s malým dítětem docela časově náročné, obzvlášť, když vám vůbec nespí jako mně ta moje malinká :-)
- Volno jsem si občas dělala i tehdy, když jsem ho potřebovala, i když nebylo v plánu.
- Časově mi trénink 1 vycházel různě, od půl hodiny až po párkrát maximálně 45 minut. Hodně záleží, jak vám to jde. Některé cviky mi daly dost zabrat a to mi šlo pomalu a dělala jsem si trochu delší přestávky.
- Cvičila jsem s 1 kg činkama.
- Před tréninkem 2 jsem si většinou dala ještě 15 minut kardia s audio nahrávkou z tréninku 1.
- Nebolely mě z toho kolena.
- Nemusela jsem se dívat 30 dní v kuse na stejné video.
- Zhubla jsem 4 kg :-)


A protože mě to bavilo a výsledky se dostavily - čemuž teda hodně napomohla změna jídelníčku, tak už jsem dnes začala výzvu a to je Zahoď kila - POKROČILÁK.
Po odcvičení určitě napíšu další recenzi, tak se můžete těšit! :-)

2 komentáře:

  1. Děkujuu :-) teď si dávám trochu pauzu, ale pomalu bude čas začít, ať toho stihnu co nejvíc do léta.

    OdpovědětVymazat

Čtete také

Čtete také